Ulrik Jantzen 007

Ulrik Jantzen (f. 1976) er uddannet fotograf på Danmarks Journalisthøjskole i 2003. Udover sit virke som kreativ fotograf, hvor Ulrik Jantzen har beriget den danske og udenlandske magasin-verden fra Time Magazine og COVER til Euroman og Ud & Se, har Ulrik Jantzen leveret foto til større reklamekampagner for diverse firmaer som Le Klint, Hummel, DSB, Coloplast med flere samt varetaget diverse kommunikationsopgaver

Efter en håndfuld år med nær tilknytning til danske og internationale dagblade og magasiner følte Ulrik Jantzen, at det var tid til at søge nye udfordringer. Udstillinger, priser og stor efterspørgsel gav ham mod og inspiration til at arbejde som selvstændig fotograf. Sammen med fotografen Lars Bech grundlagde han således fotografbureauet DAS BÜRO i 2002. DAS BÜRO er en fotografisk virksomhed, der varetager alle typer af fotografi og fotografiske opgaver – fra pack-shots til mode over visuel identitet, kommunikation, reklame og PR. Ulrik Jantzen og DAS BÜRO arbejder for en bred skare af primært danske virksomheder som eksempelvis TDC, Børsen, COWI, McDonalds, samt diverse kommunikations- og reklamebureauer.

Alsidigheden, nytænkningen og kreativiteten er DAS BÜROs force. DAS BÜRO har et stærkt ønske om at skabe nærvær, energi og personlighed i de billeder, der produceres – dog altid ud fra kundens ønsker og behov. Såvel DAS BÜRO som Ulrik Jantzens mission er at levere en høj kvalitet, som altid tilfredsstiller kunden.

Ulrik Jantzen har et talent for at opbygge sin virksomhed og lade den vokse og udvikle sig, hvilket er atypisk i fotografverdenen. Sammen med partneren Lars Bech har Ulrik Jantzen udviklet sit firma til et landsdækkende fotobureau.

Website: http://www.ulrikjantzen.com

Email: ulrik@dasburo.dk


Staldgade 66 1st

1699 København K.

Denmark